Jestli se pohybujete v oblasti tisku, tak jste již určitě narazili na dotaz, jestli logo máte vektorové, nebo jen jako bitmapu, a v jakém rozlišení ten obrázek máte.

Každopádně vektorová data mají několik nesporných výhod, jednak není jakkoliv závislé na velikosti reprodukce, data jsou menší z pohledu přenosu a také není problém s takovými daty pracovat v širším spektru technologií. Každopádně platí že pro reklamní účely je vektorová grafika nejvhodnější a nejlépe se s ní pracuje, v případě log je takřka nezbytná.
Bitmapová grafika má samozřejmě své místo a vlastně například fotografie ve vektorové podobě neexistuje, protože vektorový popis grafiky by ztratil svůj význam. Nicméně bitmapová grafika s sebou nese jednu nectnost, je přímo závislá na velikosti reprodukce a při větším zvětšení dochází ke snížení pohledové kvality. Je tedy vždy nutno zohlednit existují-li data v dostatečné velikosti, či lze-li fotografii zvětšit bez ztráty detailu.
Velmi obecně lze pracovat s faktem, že každých 1000 bodů (obrazový bod/pixel) odpovídá cca 10 cm v tisku v bezproblémové kvalitě. Toto pravidlo je nicméně velmi obecné, a je vhodnější pracovat s obrázky individuálně a samozřejmě také s ohledem na fakt, jak bude obrázek ve výsledku vnímán. Pohledový snímek v časopise a data dostatečná pro takovou reprodukci budou současně bezproblémová pro billboard, kde bude sice matematicky rozlišení malé, ale je třeba pracovat s ohledem na pohledovou vzdálenost, která je u billboardu výrazně odlišná od kupříkladu zmíněno časopisu.
U bitmapového obrázku můžeme narazit ještě na jednu nectnost a tou je malá bitové hloubka, standardně jsou obrázky 24 bitové, což představuje 16 mil barev, nicméně ve světě webu existují i obrázky s nižší barevnou hloubkou, která je reálně použitelná pouze pro web, nicméně v tisku je podobné grafika nepoužitelná. Typicky se jedná o formát GIF, nebo v některých případech PNG, BMP.